close(x) SELAMAT DATANG SEMUA ... ILMU BUKAN SEKADAR PENGETAHUAN ... TETAPI SEBAGAI JAMINAN MASA HADAPAN ...
Home » » Alvin Dan Vivian Bebas Dari Tuduhan Persendakan Ummat Islam Dalam Isu 'Bak Kut Teh'

Alvin Dan Vivian Bebas Dari Tuduhan Persendakan Ummat Islam Dalam Isu 'Bak Kut Teh'

Posted by Kedai Pop Ads on Wednesday 18 February 2015


INI TIDAK ADIL....!!! MEMPERSENDAKAN AGAMA ORANG LAIN STILL TERLEPASSS!!!! 




PUTRAJAYA: Penulis blog kontroversi, Alvin Tan dan bekas kekasihnya, Vivian Lee tidak akan didakwa terhadap tuduhan memuat naik satu penerbitan dalam laman Facebook yang mempersenda umat Islam dalam bulan Ramadan.

Tuduhan itu adalah berkenaan memuat naik kandungan gambar dan komen yang berkemungkinan menyebabkan perasaan permusuhan atas alasan agama dalam kalangan penganut agama berlainan.

Bagaimanapun, mereka masih menghadapi dua tuduhan lain iaitu didakwa menerbitkan satu penerbitan menghasut dan mempamerkan gambar-gambar lucah dalam satu laman web. Pengurusan kes di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur ditetapkan pada 6 Mac ini.

Perkara itu dicapai berikutan keputusan panel lima hakim Mahkamah Persekutuan hari ini yang menolak rayuan pihak pendakwaan terhadap keputusan Mahkamah Rayuan menggugurkan satu daripada tiga tuduhan yang mereka hadapi. - kedaipopads.blogspot.com

P/S: Harap kerajaan lebih berkeras terhadap individu yang mempersedakan isu agama dan kedaulatan negara ini. Kalau lembut sangat nanti jadik tauhu kerajaan kita nanti ~!!!!


0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
.comment-content a {display: none;}